My Beautiful Dream..: Nur Kasih The Movie...

8 Jun 2011

Nur Kasih The Movie...



Lewat ini ku rasakan
Kasih kian ku dambakan
Resah hati yang ku pendam
Pada takdir dan harapan

Detik waktu dan suratan
Siapa tahu ketentuan
Ku mencari cahayanya
Dalam bayang kegelapan

Nur kasih
Nur kasih

Nasib hidup dan pilihan
Lain hukum setiap insan
Mengharapkan perjalanan
Dalam maya kesamaran

Nur kasih
Nur kasih

Aku kembali kerana masih
Mencari yang hakiki
Sinar pasti
Janji suci yang abadi

Ooo kasih
Nur kasih
Oh nur kasih
Nur kasih
Aku nak kata minat sangat tu x la tapi dengar dari orang memang cerita ni best, sebab filem ni kesinambungan  daripada Drama Nur Kasih.
Disebabkan aku mengikuti drama ni dari mula sampai akhir jdi aku pun rasa aku wajib tgk filem ni..
Kepada sesiapa yang mudah mengalirkn air mata siap2 bawa tisu yer...
Cerita ni bagi aku bnyk pengajaran, mengajar erti ketabahan , keletah adik Mia Sara yang comel..
Semua perasaan bercampur menjadi satu.. Ada sedih, ada kecewa, ada gembira dan bahagia..


No comments:

Post a Comment

My Beautiful Dream Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign