My Beautiful Dream..: ~26 tahun sudah~

1 Jul 2011

~26 tahun sudah~

 
Assalamualaikum semua...

Hari ni dah 1 Julai 2011. Cepat betul masa berlalu..semalam, 30 Jun, ertinya I'm 26 years old officially ok! Hmm...rasa macam muda lagi..hehehe...

Semakin kita bertambah usia, makin banyak perubahan yang kita alami, cth dari segi sikap, perangai..kalau dulu mcm budak2 sekarang dah dewasa..dulu tak pandai mekap2, sekarang dah pandai bergaya..semua tu perubahan jugk kn..cuma kalau nk berubah, biar la dari tak elok kepada yang elok kn..macam aku, kalau dulu aku jenis yang cepat ambik hati, tak pun mudah merajuk..tapi alhamdulilah...sekarang ok sikit..(sikit la..)

Dengan usia sekarang, aku rasa dah boleh pegang gelaran 'wanita'..dulu aku x blh imagine pun, asyik nak pegang title remaja jer..masa kita remaja dulu , kita tak pernah fikir pun, tentang masa depan n pasal tanggungjawap..sekarang aku dah kawin n perlu fikir pasal keluarga n masa depan..

Aku jenis sempoi je, tak perlu nak ambik cuti semata-mata nak mengenang hari itu adalah hari jadi aku..cuma tahun ni berlainan sikit sebab 1st year with hubby..1st year sambut birthday sebagai seorang isteri..hubby wish birthday..n present???rahsia ok...hehehe..tapi bagi aku itu sudah cukup bermakna..aku doakan segala2 nya dipermudahkan..AMINNN...

Semalam ada majlis hari jadi n majlis perpisahan kak zila, kak zila last day semalam..sebelum tu ada buat bacaan Yasin , bos aku cakap nak 'jinakkan kawan2 ' kitaorg kat ofis ni..hehehe..macam seram  je kan..aku malas nak komen banyak2..aku sorang je tinggal kat belakang ni..seram siott...enjoy the pics yerr...

Kepada kawan2 yang wish, terima kasih banyak2..

May Allah Bless you ALL>>>

 cik shikin & cik EE berposing dgn hadiah ...



ni la jamuan kitaorg hari tu..walaupun majlis yang simple but very bermakna..










 antara cupcakes yang dipilh oleh birthday gurls..

upacara penyampaian hadiah..







 cik shikin & cik EE berposing dgn hadiah ...



ni la jamuan kitaorg hari tu..walaupun majlis yang simple but very bermakna..


comel kan??sayang sgt nak makan..


posing t'baik dari kami...happy dpt cupcake sorang satu..



 ni semua tgh kelaparan tahap gaban..tapi lapar2 sempat jugk posing..




me with my cupcake






No comments:

Post a Comment

My Beautiful Dream Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign