My Beautiful Dream..: ~Penatnya Audit...

14 Jul 2011

~Penatnya Audit...

Assalamualaikum...

hmm..lama tak jenguk blog aku ni..dah berdebu, bersawang dah..kecian blog aku, aku rasa mau 3 mnggu tak update apa2..jenguk pun x..2 mnggu lepas sibuk prepare dokumen untuk audit..2 mnggu yang memenatkan....smpai hari sabtu pun datang keje..rasa tension jee..fail lama2 kene cek balik, betul ke tak..lengkap ke tak semua dokumen, sambil ngantuk2...tapi terpaksa la setelkan..nak hilangkan rasa ngantuk ni, aku gagahkan jugk upadate bkog aku ni..tapi alhamdulilah..sekarang dah kurang sikit keje..audit pun tgh cek dokumen, cuma kadang2 je diaorang panggil kalau nak fail..

Inilah dugaan untuk yang bekerja..bila kat ofis ada banyak keje yang harus disetelkan..bagi yang dah bekeluarga,  tanggungjawap kat rumah lagi..ni lah dugaan hidup..semoga Allah memberikan kita kekuatan..dan ketabahan..Aminn...

Buat renungan semua..


No comments:

Post a Comment

My Beautiful Dream Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign