My Beautiful Dream..: kucing aku mati :(

27 Jul 2011

kucing aku mati :(

Sedih nya bila semua kucing aku mati..bayangkan la...dalam masa sebulan ni(tak sampai sebulan kot) kucing aku 4 ekor tu semua mati..mula-mula si Abu..then si Mia, 2 ekor ni kucing kampung, hubby aku kutip, si Abu kat tepi jalan ..si Mia pulak orang tinggalkan kat depan rumah..masa ambik diorang kecik lagi..lepas si Abu mati ingatkan dia memang sakit, then selang 2-3 hari si Mia pun tunjukkan simptom yang sama..muntah2, tak aktif, tak makan..tak sempat pun nak hantar pergi klini..

Come n Ame ni kitaorg beli, 2 ekor ni kucing persian..aku n hubby memang lama nak beli kucing persian, lepas si Mia, Come plak yang tunjuk simpton..simptom dia sama je..demam, tak aktif..n yang last Ame...cara mati pun sama jugk..aku sedih sebab semua mati berturut-turut...paling dekat jarak come dengan Ame..hari isnin(25.07.2011) Come mati, esoknya Ame mati..

Aku x tau kenapa...sebelum nya sihat je..terlompat sana sini..nak kata silap makan, tak jugak sebab diaorang dah makan makanan tu lama dah..yang aku pelik, kalau mereka sakit kenapa mesti mati seekor demi seekor..kenapa tak mati sekali je..tapi aku redha je, apa boleh buat...tapi sedih gilerrr...:(

Rumah pun dah sunyi, tak dengar dah bunyi loceng masa diaorang lari..selalu time aku balik keje, diaorang mesti tunggu depan pintu, tapi sekarang takde dah..walau apa pun aku redha..mungkin tu yang terbaik buat mereka dari tanggung sakit macam tu...



 everytime aku tengok pic ni, aku mesti senyum sebab come duduk macam katak..hehehe..
rindu kau come....:(


RINDU ABU, MIA, COME & AME...!!
RINDU KORANG SEMUA....!!!

No comments:

Post a Comment

My Beautiful Dream Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign