My Beautiful Dream..: ~Hari boring yang indah..~

29 Jul 2011

~Hari boring yang indah..~

Assalamualaikum....

Hai semua..I'm back..

Huaarrgghhh...menguap ni...mengantuk..dahla hujan pagi tadi masa nak pergi keje..malas je nak bangun..rasa macam nak cuti tapi rugi plak, sebab hari ni hari Jumaat..masa rehat kan lama..jadi aku gagahkan jugak..

Sekarang dah jarang update blog..seminggu ada la 2-3 kali..kalau aku update pun, aku just tukar background..macam hari ni, aku baru je tukar background baru..hahaha..seronok tengok dah bertukar..
ni pun sebab tengah boring n tak de keje..hmm...kalau hari-hari macam ni mau aku jadi gila kejap..



Memang boring kalau tak de keje..rasa masa lambat je berlalu..ni maknanya aku kene cari something yang boleh menghilangkan boring aku ni..tapi apa??

Tapi bukan hari-hari aku macam ni, kalau dah busy tu sampai tahap tak hengat..ni pun kitaorg baru setel dengan audit, kalau tak, memang blog aku ni dah bersawang, berdebu sebab x jenguk..

Ok la..nak cari keje jap...tak boleh la macam ni..duduk je, sambil menghadap PC ni..nak juling dah..

Taataaa.....

No comments:

Post a Comment

My Beautiful Dream Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign